Kära kund!
Har du en fråga? Skriv i så fall gärna SMS eller ring och prata in din fråga som ett meddelande på telefonsvararen. Om du tycker det är dålig service från mig och mitt företag att inte svara så ber jag om ursäkt för detta, men jag ser inte att jag kan göra på något annat sätt.
Så här är det.
Idag reflekterade jag över telefonen igen. För vilken gång i ordningen vet jag inte. Men jag sökte upp vem som står som ägare på fyra olika nummer som ringt igår och idag och alla tillhörde säljare av skilda slag. Inte en enda av de som ringt var kund. De ville i stället ha mig som kund alltså.
Eftersom jag nyligen sagt upp det fasta numret. 054-87 00 40, betyder det att jag nu helt övergått till det mobila numret 070-796 17 74 i stället. Men detta är inte ett vanligt telefonnummer, det är ett SMS-nummer med telefonsvarare.
Jag har valt att göra så för att 95% av samtalen som kommer, både till detta nummer och till mitt privata nummer kommer från säljare.
Finns det något mer irriterande än släppa allt bara för att svara i telefonen och då få höra någon smörig typ i andra änden presentera sig och till exempel fråga om vilka försäkringar man har eller om man har funderat på att byta telefonoperatör…?
Därför kära kund så ber jag så mycket om ursäkt för att jag inte är så lätt att få tag i genom att ringa. Det HÄNDER att jag svarar ibland, men jag släpper inte allt jag har och avbryter en kund för att svara i telefonen. Skulden för detta ligger på alla dessa som terroriserar mina telefonnummer dagarna i ända med att försöka kränga saker till mig.
Men det är däremot VÄLDIGT mycket enklare för dig som kund att skriva ett SMS eller ett mejl till info@cvea.se
Du kan också skriva meddelande på Facebook. Det fungerar mycket bättre som kontaktväg. Då kan jag svara, eller ringa upp dig, när jag får en stund över och då ser jag ju att det är just du som skriver!
Det är mycket bättre!
Så välkommen att skriva en rad till cvea.se eller till mig Cicci Wik